GRUPO GENERALI ESPAÑA, un dos principais grupos aseguradores no ámbito internacional e líder no mercado nacional precisa incorporar para a súa Área de Xestión e Control de Riscos, un/una ACTUARIO/A DE CONTROL DE RISCOS.

Funcións do posto:

- Realizar a análise dos datos consolidados de Generali, comparando a evolución dos mesmos.

- Levar a cabo as actividades relativas ao risco do Grupo, actuando segundo as instrucións do seu responsable, os procedementos e normas do Grupo e a lexislación vixente.

- Alertar sobre posibles incidencias e elaborar informes fiables e actualizados sobre o rendemento do Grupo no seu conxunto.

- Realizar a análise das contas consolidadas das diversas sociedades de Generali.

- Organizar e programar a extracción de datos, a súa análise e a elaboración de informes.

Requisitos:

- Titulado en Ciencias Actuariais, Matemáticas, Estatística, etc.

- Mínimo 2 anos de experiencia en funcións semellantes.

- Imprescindible bo nivel de inglés (realizaranse probas).

- Dominio EXCEL e SAS.

Máis información: Oferta

2017  SGAPEIO   globbers joomla templates